ŞAİR, YAZAR, RESSAM MEHMET KAŞLI’DAN İSMET TAYMUŞ’A ANLAMLI HEDİYE…


Kayserili şair, yazar ve ressam Mehmet Kaşlı’dan Kayseri İl Kültür ve Turizm Müdürü İsmet Taymuş’a anlamlı bir hediye… Yoğunburç Kültür Merkezinde Cuma akşamları yapılan kültür ve sanat etkinliklerinde Kayserili şair, yazar ve ressam Mehmet Kaşlı, kendisinin yaptığı bir tabloyu il kültür ve turizm müdürü İsmet Taymuş’a takdim etti. Tablonun kendisinin bir portresi olduğunu fark eden İsmet Taymuş, büyük bir memnuniyet duyduğunu ifade etti ve Mehmet Kaşlı’ya teşekkür etti.
Şair, Yazar ve Ressam Mehmet Kaşlı ise, bugüne kadar birçok sergi açtığını, bu sergilerde de portre çalışmalarının önemli bir yer tuttuğunu ifade etti. Kayseri’de kültüre, sanata ve şehre emeği geçen insanların portrelerini yaparak kendilerine hediye ettiğini söyledi. Bu çerçevede Kayseri kültür ve turizmine hizmetlerde bulunmuş, İl Kültür ve Turizm Müdürü İsmet Taymuş Bey’e de böyle bir portre yaparak hediye ettim. Bu anlamlı hediyeyi İsmet Bey’in beğeneceğini umuyorum, dedi.
İl Kültür ve Turizm Müdürü İsmet Taymuş da “Bugüne kadar aldığım en anlamlı hediyelerden biri oldu, çok mutlu oldum. Ressamımız Mehmet Kaşlı Beye çok çok teşekkür ediyorum” dedi.

Yorumlar